Kimia
    Alltså för att få A-betyg.

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV
    hej Kimia,
    för att skriva nyanserat på prov, måste man, för det först, kunna innehållet i kursen (ha läst på ordentligt) och för det andra - tänka på alla olika varianter och tankegångar (vad som kan tänkas hända "om man gör si" och vad som kan hända "om man gör så"... ) - det är jättesvårt att ge ett generellt svar angående alla ämnen. Du har inte uppget vilket ämne (svenska, matematik, samhällskunskap mm.) du menar. Om du menar alla de olika ämnena - så är det stor skillnad på Matte och språk t.ex.

    Du kan med fördel ställa din fråga till din lärare i respektive ämne. Hen känner dig och kan ge dig ett mycket bra svar, som är anpassat till just din situation och dina behov.

    Mvh
    Julia SYV