Rania
    Har reservplats nr 12 och är orolig om chansen är stor att jag kommer in. Ek- programmet i Huddinge kommun Östra gymnasium.

    1 Svar

    Hej Rania!

    Det är kan variera väldigt mycket hur många reserver som kommer in på olika skolor. Dels beror det på hur populär utbildningen är och om många tackar nej till sin plats. Det är svårt för mig att gissa på om du kommer att komma in, men med reservplats 12 kan jag tro att det blir svårt.
    Har du valt några andra skolor eller var ekonomiprogrammet ditt enda val?

    Vänliga hälsningar
    Melina SYV