Kimia
    Hej
    Hur svårt är det att komma in på biomedicinsk analytiker utbildningen efter Na?.

    Mvh

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV
    Hej, om man är behörig och har tillräckligt höga betyg alternativt tillräckligt högt resultat på högskoleprovet - då kommer man in. I annat fall kommer man inte in. Med vänlig hälsning, Mikael syv
    • : ok,tack för svaret.Hur mycket ungefär ska man ha på hp,för att komma in?.Mvh
    • Mikael : I vilken stad vill du läsa? Alla uppgifter om hp finns annars på www.studera.nu och lätt att hitta. Med vänlig hälsning, Mikael
    • : Kanske i karolinska institutet.Hur hög resultat ska man ha då ungefär?,och hur är det i andra städer?.Mvh
    • Mikael : Karolinska hade 0.9 sist och på andra orter mellan 0.6 och 0.8 sist och så brukar det ligga på den nivån. Med vänlig hälsning, Mikael
    • : ok,tack.Mvh
    Läs alla kommentarer