Matilda
    Jag vill veta hur jag tar reda på vilka programfördjupningar som olika skolor erbjuder.

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV
    Hej Matilda,
    jättebra att du är intresserad av att få veta vilka Programfördjupningar olika skolor erbjuder. Ett sätt att få reda på det är att läsa på deras hemsidor. Ett annat sätt är att fråga på skolan: genom att maila/ringa eller under ett Öppet hus.
    De flesta skolor har öppet hus och/eller andra aktiviteter dit de bjuder elever & föräldrar, som är intresserade av just deras skola.
    Öppet hus är ett perfekt tillfälle att ställa en fråga om vilka kurser skolan tänker erbjuda inom Programfördjupningar.

    Bästa hälsningar
    Anna SYV