Simon
    Hej jag har sökt el-linjen och är fortfarande inte helt säker på att jag har kommit in. Så jag undrar hur jag vet säkert ??

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, slutantagningarna brukar meddelas i slutet på juni - kan se lite olika ut från kommun/län till kommun/län. Har du sökt via en hemsida så bör informationen ligga där annars så kan du säkert få informationen av din Syv på skolan eller den person som hjälpte dig med gymnasievalet. /Lena, Syv