zebastain
    Hur vet jag att till exempel matte 4 och lite andra räcker för just den utbildningen?
    Min fråga är egentligen: Vart ser jag de olika kriterierna för att kunna komma in på kurser sedan på högskolan? Jag menar kurser som till exempel fysik 3 eller matte 4.
    ett exempel är att man behöver mattematik 4 och fysik 3för att komma in på tillexempel låt oss säga någon häftig sience programm på högskolan. Finns det någon plan för det som tillexempel meritpoängen visar?