Linda
    Hej , hur ser man omman kom in på gymnasiet? På preliminära ansökningen. Står det om man kom in eller stårdet bara hur poängen serut?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, den preliminära poängen visar bara hur läget ser ut efter första valomgången - alltså är det inga garantier att man kommer in - man får en idé om hur man ligger till. Slutbeskedet kommer via din inlogg 27/6. /Lena, Syv