Hej!
    Om du vill lära dig svenska, börja med att försöka skriva din fråga på svenska.
    Går du i skola och läser svenska i skolan? Om du inte går i skola, vill du gå i skola? När fyller du 18 år? Vilken del av Sverige bor du i? Har du någon att kommunicera på svenska med (kompisar, som du kan chatta med, skriva sms på svenska till och liknande övningar i svenska språket?). :)
    För att bli bättre på ett språk, ska man börja använda det språket så fort och så mycket man bara kan!
    Vänliga hälsningar
    ANNA