Lisa

    Jag har en högskoleutbildning i beteendevetenskap (kandidatexamen i psykologi) och väldigt mycket yrkeserfarenhet inom lager och logistikbranschen. Det är ju två väldigt olika områden och jag undrar därför om det finns yrken där båda områdena efterfrågas och kan komma till nytta?

    • Tim : någon typ av arbetsledare på lager, eller konsult på fabrik där produktionen gått ned på grund av omotiverade arbetare t.ex. Då kan man kanske försöka ta reda på vilket beteende som leder till hög respektive låg arbetsmoral, t.ex.? :)

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hejsan,
    en intressant och lite ovanlig (mycket svår) fråga du ställer. Mitt förslag blir att du kikar på många olika yrkesbeskrivningar. På www.framtid.se finns det t.ex över 2.ooo yrken beskrivna!