helena
    Hej!

    är det möjligt att göra prövning i idrott och hälsa för att höja sitt betyg? med tanken på att man har godkänt i allt och kommer göra det via en skola (genom komvux förstås)

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Helena,

    Prövningar bör erbjudas i alla kurser på grundskole- och gymnasial nivå, i vilka undervisning bedrivs. Och undervisning bedrivs ju i Idrott och hälsa 1, som är en obligatorisk kurs på alla nationella svenska gymnasieprogram.

    Vänligen
    ANNA