elin
    Hej? kan man välja tex journalistik och reklam2 som individuellt val samma läsår som man redan har journalistik och reklam1 på schemat? Alltså att man läser både kurs 1 och 2 samtidigt?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, det beror helt på hur skolan lagt upp sina kurser - det kan se olika ut från skola till skola. Det är dock inte brukligt att en fortsättningskurs ligger så du kan läsa den samtidigt eftersom den ofta bygger på kunskap som man först måste få i grundkursen. /Lena, Syv