T
    Hej SYV! Jag har endast en snabb fråga till dig, nämligen när vi som valt programfördjupning och individuellt val till årskurs 2 kommer få reda på om vi kommit in eller inte. Är det samma datum som när årskurs niorna får reda på om de kommit in på sin linje?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej T,

    det finns inga regler kring det. Varje skola gör som rektor på skolan har bestämt. Även om man ganska tidigt kan få svar att man "kom in", kan ändå ändringar ske senare (ex. om lärare skulle sluta på skolan innan kursen börjar och ingen ersättare hittas, det är ju tyvärr lärarbrist... ).
    Så, vi på fråga syv kan inte svara på den frågan; det är endast personal på just din skola som kan och bör svara.

    Vänligen
    ANNA