Irma
    Hej! Är lite små orolig om min slut antagning. På gyanantagningen står det att mina slutbetyg inte ankommit än till dem och det är endast 19 dagar till resultatet ska komma! Ska jag kontakta min skola eller är detta normalt. Eftersom texten är skriven i rött på hemsidan blir man ju lite smått orolig.

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Irma,
    fick du ditt Slutbetyg "i handen"?
    Vet du om dina klasskamrater har samma "problem", att de kan läsa samma text när de loggar in?
    Jag skulle bli orolig om mina klasskamrater ej hade någon Röd-markering och deras betyg kom in, men inte mina.
    Du kan givetvis, annars, kontakta syv på din grundskola eller personal på ditt antagningskansli. Har du kontaktuppgifter till just ditt antagningskansli? Man hittar kontaktuppgifter till alla de olika gymnasieantagningskanslierna på www.antagningskanslier.se

    Vänligen och lycka till med ditt gymnasieval!
    Julia SYV