Evelin

    Jag undrar om innebandy gymnasiet i Luleå NIU tittar mest på kunskaperna i innebandy eller på hur det går i skolan? Jag är väldigt osäker om jag ska söka. Hur går det till? Är det uttagningar? Vill veta så mycket som möjligt om innebandy gymnasiet i Luleå, eftersom det är svårt att hitta svar.

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Evenlin, menar du NIU på lulea-gymnasieskola ? men vilket program och inriktning vill du gå - av de nationella gymnasieprogrammen?