Adde
    Hej det är så att jag just fick reda på att jag inte kommit in på något av mina program jag sökt till i gymnasiet och det står att jag är behörig men jag har inte kommit in vad händer då när jag inte är intagen till något program och jag har sökt bara i en kommun.

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, vilken otur att du inte kommit in! Jag antar att du står på lite olika reservplaceringar så där kanske du har en chans. Vill du komplettera din ansökan så du förbättrar dina chanser till antag så bör du kontakta din Syv eller Gymnasieantagningen direkt om hen är på sommarlov. Kontaktuppgifter borde finnas via din inloggningssida om du sökt via nätet. Dom kan hjälpa dig med blanketter och vad du ska fylla i. /Lena, Syv