Marcus
    Ja är riktigt intresserad på ämnet so. Tror du ekonomi programmet inriktning juridik är bra program för mig då? Sedan går ja högskola och universitet för jurist?

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV
    Hej Marcus,
    det låter som en passande planering: om du vill söka Juristprogrammet, passar det alldeles utmärkt att på gymnasiet gå Ekonomi (inriktning Juridik) - och detta passar en elev, som är riktigt intresserad av SO ämnena, ja.
    Jag kan bara bekräfta att jag håller med dig helt och hållet.
    Mvh
    Anna SYV