Johan
    Hej Syv! Det är så att jag har kommit in på en NIU linje men nu 2,5 vecka innan skolan börjar så känner jag att jag har börjat tappa motivationen för min sport sen 2 veckor tillbaka och det känns inte som det är något jag vill hålla på med i 3 år framöver längre. Jag har valt att läsa natur samtidigt som jag tränar min sport på dagarna men om jag vill byta till att gå i vanlig natur, går det då?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, ta kontakt med din Gymnasieantagning i ditt län/kommun/stad och prata med dom om dina förutsättningar för ett byte. Dom kan se lediga platser. /Lena, Syv