Amar
    Jag vill inte ha några länkar till exempel på arbeten det har jag redan fått sedan tidigare och det har inte hjälpt. Jag vill bara ha ett direkt svar skriftligt här på alla delar som man måste ha med i ett arbete, t.e.x 1.inledning, 2.frågeställning , 3.metod.
    OSV

    Tacksam för ett snabbt svar.

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV
    Hej Amar,
    de uppgifter som du begär av oss kan bara din handledare för kursen Gymnasiearbete ge dig.
    Det är inte en vägledningsfråga du ställer och vi har inte den kompetensen.
    Vi hänvisar dig till din lärare/handledare.
    Mvh Julia SYV