Amira
    Hej jag tog studenten 2013! Och nu behöver jag mina slutbetyg men min skola har lagt ner. Jag har inga kontakt uppgifter till mina förra lärare eller rektorer, hur gör jag nu?

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Amira!

    Om skolan har lagt ner, så borde uppgifter ha lämnats till Regionarkivet. Vad hette din f d skola?

    Vänliga hälsningar

    Julia Syv

    Det kan också vara så att uppgifter finns i den Nationella Betygsdatabasen. Se på den här sidan om din skola var ansluten till databasen och i så fall finns uppgifter om dina betyg där.