Marcus
    Brinner för So ämnena. Undra om det är rätt yrke för mig i framtiden jurist?
    Är inte så bra på engelska och no. Men ja är bra på So
    Är detta jobb något för mig?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV
    Hej Marcus,
    om du SO ämnena, finns det många jobb som kan vara mycket passande för dig: till exempel lärare i Samhällskunskap, Samhällsvägledare, Kronofogde, utredare på en statlig Myndighet /Försäkringskassan, Skatteverket eller Migrationsverket/ och många-många fler yrken.
    Du kan läsa om alla yrken på Arbetsförmedlingens hemsida, skickar en direkt länk:
    http://www.arbetsformedlingen.se/For-arbetssokande/Yrke-och-framtid/Yrken-A-O.html.

    Mvh
    Mikael SYV