abdulla
    jag har hört att man ska hämta något blankett eller något sånt till skolan man ska byta till. vad är det för papper eller blankett ?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, oj, det kan vara svårt för mig att svara på eftersom jag inte är bekant med rutinerna på just din skola. Du kanske måste ta kontakt med skolan du ska byta till först. Har du gjort det och det är ok med ett byte så behöver du antagligen en blankett för att skriva ut dig från din gamla skola. Fråga din klassföreståndare hur du kan göra -det är nog det allra bästa så du får korrekt information. /Lena, Syv