Redir
    hej jag kom inte in på någon av mina valda gymnasium,vad gör jag nu?
    men jag är reserv på alla skolor jag sökt till. men på mitt tredje val är jag på reserv plats 2. kommer jag komma in eller vad ska jag göra..... panik!!!

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, du verkar ju dock ha en bra chans på ditt tredje val - men visst - det finns ju inga garantier. Du bör kunna göra en sen ändrings/tilläggsanmälan. Kontakta ditt läns Gymnasieantagning - du borde ha kontaktuppgifter på din inloggningssida och fråga hur du kan göra. /Lena, Syv