Raneem
    Jag sökte in till gymnasiet idag Men nu vill jag lägga till en annan Min syv har redan skrivit ut pappret men jag undrar om jag lan fortfarande ändra på mina val fram tills deadlinen

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej, Raneem,
    administration kring gymnasieval och gymnasieantagning sköts på lite olika sätt, beroende på var i landet man söker.  Du får gärna testa om det går att ändra din ansökan på din inloggning; går det inte, kontakta SYV på din grundskola eller gymnasieantagningskansliet som är "ditt kansli" - kontaktuppgifter till alla de olika antagningskanslierna i olika svenska län hittar du på antagningskanslier.se.

    Vänligen
    Julia