filip
    Hej jag skulle gärna vilja börja på ett privat gymnasium för att kunna sarsa mer i skolan och undrar om det finns någon lista på privata gymnasium helst också om det finns en lista på privata i norrland(,bor där), tacksam för svar

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, dessvärre är det nog inte bara skolformen som avgör om du får en bra skolgång, vare sig den är kommunal eller friskola (privat/företag/stiftelseägd) så bör du kolla upp skolorna ordentligt.

    Du kan dock gå in på din kommuns hemsida och gå in under fliken Utbildning, där brukar du hitta alla de gymnasium som finns tillgängliga i din kommun - även friskolor. Lycka till!/Lena, Syv