Alice
    Jag undrar om man kan logga in och välja sedan logga in igen utan att det man valt innan försvinner, eller kommer det man skrivit in att försvinna om man inte trycker på knappen som säger att man fastställer sitt val.

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, om ditt system funkar som det i Stockholm där jag jobbar så ska du kunna lägga in dina val och sedan finns dom där -du ska inte behöva bekräfta. Men kanske är det bäst att du kollar med din Syv på skolan så du får rätt information när det gäller just ditt system. /Lena, Syv