Elias
    Hej jag vill bli regissör eller producent och jag undrar vad jag ska gå för linje på gymnasiet då, är det Estet-media eller estet-foto/film. Jag undrar också om du vet några bra gymnasie-skolar man kan gå om man vill bli regissör/producent.

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, det låter väl helt rätt att kolla in Estet/media och undersöka vilka skolor som profilerar sig mot tv/film. Du får kolla skolor i ditt samverkansområde och ta din Syv till hjälp - hen känner nog till området och skolorna du kan välja till bättre än jag om du inte är boende i Stockholm där jag jobbar. /Lena, Syv