Manal
    Hejsan!
    Jag har fått en uppgift i Idrotten som jag behöver hjälp med... Frågan är lite krånglig som jag inte riktigt förstår.. Kan ni hjälpa mig och förklara det för mig?
    Vore tacksam!

    Uppgiften:
    Välj en av aktiviteterna badminton eller innebandy. Utifrån dessa aktiviteter ska Du välja att fokusera på en färdighet/rörelse som Du känner att Du utvecklat under lektionstiden. Du ska skriva om hur Du utvecklat din färdighet/rörelse i samband med ett särskilt moment, exempelvis en direktpassning i innebandy eller en serve i badminton.
    Med andra ord – vad ska Du göra för att rörelsen ska bli så säker och bra som möjligt?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, dessvärre är detta ett forum för gymnasiefrågor - uppgifter från skolan som du behöver hjälp med får du nog ta tillbaka till din lärare för närmare förklaring och förtydligande om du inte förstår. Hoppas det löser sig. /Lena, Syv