Klara
    Jag vill jobba med Public relations när jag blir vuxen.
    Jag vet inte vilken gymnasielinje jag ska gå för att kunna bli det.
    Vill även läsa vidare efter gymnasium på collage i USA för att träna upp Engelskan.
    Så skulle vara bra om linjen jag kommer gå har mycket engelska.
    för vill bo i USA när jag är vuxen.

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, kul att du hittat ett yrkesområde du gillar! Marknadsföring kan du läsa på både Samhällsvetenskapliga programmet/media och på Esetiska programmet/media - här kan du läsa mer om programmen http://utbildningsinfo.se/gymnasieskola/2.327/2.277 och se om dessa kan vara intressanta. Du har möjlighet att läsa mycket engelska på båda programmen. /Lena, Syv