Hejsan,

    ditt Antagningskansli är http://antagningskanslier.se/kansli/gymnasieantagningen-i-vasteras - prova kontakta ditt antagningskansli.

    Annars så kan du på din grundskola fråga Rektor om vem som ska hjälpa dig om Studie- och yrkesvägledare inte finns på skolan. Rektor måste ge dig svar på vem som ska i så fall ta hand om ditt gymnasieval.

    Förutom Rekarnegymnasiet finns IM även på andra gymnasieskolor i Eskilstuna, t.ex på Grillska-gymnasiet-i-eskilstuna>>

    BÄSTA HÄLSNINGAR

    ANNA