Ninni
    Jag har gått en 2 årig konsumtion Ekonomisk 94. Mina betyg är i siffror och den hade 12 ämnen. Jag fick 3 och en 4 i alla ämnen utom svenska och samhällskunskap där jag fick 2.
    Kan jag söka YH utbildningen då eller måste jag läsa in vissa ämnen?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, kontakta utbildningen direkt och fråga om ditt gymnasiebetyg räcker - det är dom som ansvarar för antagning. Hittade denna information som kanske kan hjälpa till http://www.fastighetsakademin.se/?page_id=1224

    /Lena, Syv