fadi
    jag kollad idag min slutliga antagning och råkade låsa in för en reserv plats men jag var behörig till mitt andra val! kan jag ändra mitt val och tacka nej till mitt reserv plats ?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, är osäker på vad du har gjort. Eftersom jag inte har hand om antagningen till gymnasiet bara vägledningen kring det så föreslår jag att du kontaktar din Gymnasieantagning i ditt län. Dom har jour och kan absolut hjälpa dig och berätta vad som hänt och hur du kan göra. /Lena, Syv