Thailinh
    hej jag vet inte om Handel och adminstration är ett jobb som man sitter i ett kontor? jag är inte den som springer runt osv jag vill sitta i ett kontor vilken linje i gymnasiet ska jag gå då och vilka betyg krävs?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, Handels har just en inriktning som heter Administration som utbildar inom mycket som man gör backoffice så den kanske kan passa bra. Jag har dessvärre ingen tillgång till statistik på vilka antagningspoäng som brukar vara i ditt län. Boka tid med din Syv på din skola så kan hen säkert ta reda på hur det brukar se ut i just ditt län. /Lena, Syv