Thailinh
    Vad är skillnaden mellan dessa två? Vad ska man söka för linje och vad måste man ha för betyg ?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, dessa båda yrkesgrupper tycker jag ligger under Handels och administrationsprogrammet antingen med inriktning handel eller inriktning administration - läs mer om programmet här på Gymnasieguiden under fliken program.

    Båda dessa yrkesgrupper kan säkert jobba på samma företag och kanske till och göra båda uppgifterna där man ena dagen kanske svarar på kunders förfrågningar i telefon och andra dagen köper in varor och har kontakt med leverantörer mm. /Lena, Syv