Nathalie
    Hej min skola hade historia i SO nationella förra året, kan det hända att vi får historia igen? Eller är det så att skolan kan nt få samma prov två år i rad?? Tacksam för snabb svar!!

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, oj, eftersom jag inte är lärare så kan jag dessvärre inte svara på just denna fråga. Du kan säkert få bättre och snabbare svar från din SO-lärare på skolan. /Lena, Syv
    • : Ja men det är inte läraren som bestämmer det, utan det är Skolverket, men min fråga var att kan det hända att Skolverket delar ut samma prov till skolan två år i rad??