Julia SYV på FrågaSYV

    Hej Derya,

    jag kan inte hitta något basår (i hela Sverige) på ngt. annat språk än svenska.
    Jag kan tyvärr inte heller hitta någon grundubildning på KTH som skulle "gå" på engelska. det finns några MASTERPROGRAM på engelska, men då måste man redan ha sin grundutbildning klar.
    Jag är ledsen att behöva svara att de du frågar efter troligtvis inte finns, i alla fall så som det är idag.
    Det kanske kommer till i framtiden. Om vilka planer som finns för nya utbildningar på KTH, är det bäst att fråga dem som jobbar på KTH.

    Vänligen

    Julia SYV