Henzar
    kan gymnasierna man har valt se vilken plats man har lagt de på?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, jag tror gymnasierna kan se hur många som söker till dom men det är inte gymnasierna som bestämmer vilka elever som tas in - antagningen sköts centralt och inte på respektive skola. Det är först när alla reservantagningar tar slut i september som skolorna själva bestämmer vilka som kommer in. /Lena, Syv