Milla SYV på FrågaSYV

    Hej,
    du kommer få svar från Antagning.se ang.behörighetsfrågan (om du är behörig eller inte). Du kan kika på vad kursen fysik 2 (på gymnasiet) innehåller på fysik.org/resurser/gymnasiet/fysik-2 och på så sätt skaffa dig en uppfattning om vilket svar du kommer att få ang.din behörighet från Antagning.se (för du minns ju vad du har läst inom ämnet fysik). Du kan också testa ställa din fråga i forumet för matematik och naturvetenskapliga ämnen på pluggakuten.se/amne/fysik
    Du kan också ringa till Antagning.se och fråga om du skulle kunna få besked om behörighet, tel.nr 0771-550720 och tel.tid vardagar kl.9-16.

    Studie- och yrkesvägledare