Nora
    Hej! Jag har redan bekräftad mina gymnasieval och lämnat in min kvittens till min SYV. Är det försent för att ändra sig? Vet att jag är ute i sen tid men jag skulle gärna vilja ändra mig nu innan omvalsperioden pga att jag kommer behöva göra färdighetsprov i onödan annars.

    Tack på förhand!
    //Nora

    1 Svar

    Anna SYV på FrågaSYV

    Hej Nora,
    prata med SYV på din skola och/eller med personal på just ditt gymnasieantagningskansli. Kontaktuppgifter till de olika antagningskanslierna finns på antagningskanslier.se

    angående Färdighetsprovet
    Om du anser att du inte behöver göra färdighetsprovet, men blir kallad, kan du kontakta dem som kallade dig och meddela att du inte kommer; det går också att utebli /inte komma/ - om det nu blir så att du vet att du ej behöver resultat av provet, men att du redan hunnit bli kallad.

    Vänligen
    ANNA