Maria
    jag har gjort min gymnasieansökan men jag har inte rangordnat min ansökan exakt efter mina önskemål. jag vill hellre komma in på mitt tredje än mitt andrahandsval.kommer jag ha möjlighet att kunna byta dethär i nästa ansökan?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, om just din ansökningsperiod är över så bör du kunna ändra i din ansökan vid omvalet i vår. Fråga din Syv när omvalet i din kommun/län startar så du vet exakt när du kan göra din slutliga rangordning. /Lena, Syv