Jonas
    Som rubriken lyder vill jag ändra mitt gymnasie-svar som jag har "låst" på skanegy. Jag vill ändra det från att stå reserv till högre till att tacka ja till den plats jag fått och inte stå som reserv till högre val. Undrar bara om detta går?

    1 Svar

    Hej Jonas!

    Om jag förstår dig rätt vill du ha den platsen som du blivit erbjuden och inte längre stå kvar som reserv till ett högre rangordnat val?
    Du behöver kontakta gymnasieantagningen i skåne för att se om du fortfarande kan ändra ditt val.

    Vänliga hälsningar
    Melina SYV