Agnes
    Obesvarade frågor som innehåller 'Hej jag går andra året på estetprogrammet, musik. Nu har jag kommit på att jag jättegärna skulle vilja gå ett år på den svenska skolan i London men eftersom de inte erbjuder estet så undrar jag om det är möjligt att byta linje bara sådär när man gått så länge? Tänkte om man kan lösa det genom att läsa ikapp vissa kurser över sommaren eller nåt? '

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, dessvärre får du nog prata med din skola om detta eftersom det är de som bedömer om de kan ta emot dig eller inte när du är tillbaka. Det är inget jag kan veta tyvärr. /Lena, Syv