Ludvig
    Just nu går jag åk 1 natur natur linjen på Viktor Rydbergs Gymnasium i Djursholm, men har länge funderat på att byta till Rudbeck i Sollentuna. Detta är pga att det blir betydligt kortare resa till och från skolan, samt att jag inte riktigt trivs på VRG medan på Rudbeck har jag många gamla vänner. Jag undrar om det är för sent att ansöka, och ifall det inte är det hur jag ska gå till väga.

    1 Svar

    Milla SYV på FrågaSYV

    Fråga på den skolan dit du vill byta, det är inte för sent att försöka byta ! Hoppas det finns ledig plats och att rektor tar in dig. Lycka till! Vi håller tummarna!

    Studie- och yrkesvägledare