Simon
    Min fråga är om jag kan byta skola om jag ex börjar i en skola för att kolla om jag tycker om det men då inte gillar det alls. Kan jag då börja i en annan skola. Detta är då alltså i början av ettan. Vill bara veta mina möjligheter.

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, ja, om den mottagande skolan har plats och du är behörig så brukar det gå bra att byta om det inte gått så lång tid in på terminen - då handlar det mest om att det ska finnas plats./Lena, Syv