Heidi
    Hej jag kanske ska börja på humanistiska programmet till hösten. Men jag undrar om man kan ändra vilket språk man vill läsa när man börjat? Om man kanske känner för att man vill läsa ett annat språk än det man valde typ en vecka efter man börjat?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan, svårt för mig att säga eftersom det nog är upp till skolan att bevilja byten men om det finns plats kvar i det språk du vill byta till så borde det inte vara något problem, men bäst att ställa den frågan direkt till skolan kanske på ett Öppet hus så får du veta om det är möjligt. /Lena, Syv