Cecilia
    Jag gick ut omvårdnadslinjen 1994 kan jag få meritpoäng för min lästa moduler. Högsta betyg i modulerna var G?

    1 Svar

    Frågor och svar taggade med 'statliga myndigheter' (1 st.)

    • L

      Vad jobbar statsvetare med?

      Hej! Jag har uppfattad det som att dom vanligast jobben för alumner i statsvetenskap bland annat är: jobb i statliga myndigheter, handläggare, projektledare, samordnare, koordinator, rådgivare, konsult, på PR-byråer, migrationsverket, universitet. Stämmer det? Har jag missat något? Och jag...

      Julia: : Hej L, du får gärna kika på yrkesbeskrivningar på www.framtid.se - ex.yrke/samhallsvetare och framtid.se/yrke/statsvetare