Anonym
    Hej,

    Jag har läst en kurs med betyg G. Jag får ej möjlighet att komplettera min sista inlämning till VG och får därför G i hela kursen. Jag hade dock behövt VG för att ha en chans att konkurrera om utlandsstudier. Är det möjligt att söka om tills nästa år och gå om en kursen även fast man redan blivit godkänd en gång?

    1 Svar

    Mikael SYV på FrågaSYV

    Om din fråga gäller en högskolekurs, fråga Antagning.se eller studievägledare på den institutionen där kursen ges.