Simon
    Jag undrar om man kan läsa till socionom på en yh utbildning? Sedan vill jag gärna läsa till socionom på distans går det att göra om jag skulle läsa via en yh utbildning?

    1 Svar

    Fråga SYV på Framtidsskolan
    Det närmaste som finns på Yh är behandlingspedagog. Men Socionom kan du bara bli på universitet och högskola.

    Du finner dessa på www.antagning.se där du kan filtrera på examen och distans..