Servan

    Hej! Jag har fått underkänt i 2 av 28 poäng i kursen Psykologins grunder i Karlstads Universiter. Kan jag läsa upp dem poängen? i efterhand. Jag gjorde kursen 2015. Om det går så undrar jag vilka möjligheter jag har för att kunna läsa upp betygen? Tacksam för svar.

    1 Svar

    Julia SYV på FrågaSYV

    Hej,
    din fråga om möjlighet att läsa upp poängen/betygen på ett lärosäte (t.ex Karlstads Universitet) måste du ställa till personal som jobbar på just det lärosäte - i första hand på den institutionen där den aktuella utbildningen ges.
    Jag tror den kursen som du nämner i din fråga ges på KaU på institutioner för sociala och psykologiska stdier. Det finns kontaktuppgifter prefekten och proprefekten på kau.se/fakulteten-humaniora-och-samhallsvetenskap
    vänligen
    Julia