Liselotte SYV på GymnasieGuiden

    Går du i årskurs 9 nu? Till grund för gymnasieantagningen ligger de betygen man får i sitt Slutbetyg från grundskolan. Om du får ditt slutbetyg från grundskolan i slutet på maj 2020 - då kan du idag (februari) inte veta hur många godkända betyg du kommer att få.
    SÖKA kan man till alla sökbara alternativ, en annan sak är att "komma in"/bli ANTAGEN.
    PRATA GÄRNA MED SYV PÅ DIN SKOLA! och Lycka till!

    Liselotte