Maria
    Hej!
    Jag har tagit en YH- utbildnings examen som Affärsinriktad Redovisningsekonom, men undrar om det är möjligt att man kan "uppgradera" sin utbildning och utveckla det på något vis?

    1 Svar

    Lena SYV på GymnasieGuiden
    Hejsan och grattis till examen! YH-utbildningar är ju ofta paketerade och klara och har inga direkta "master" och "doktors"- påbyggnader eller andra kurser som utbildningar på universiteten. Jag skulle dock rekommendera att du tar kontakt med YH-skolan du tog examen från eftersom de är experter på sin egen utbildning och frågar vad du kan läsa för att fördjupa dina kunskaper. /Lena, Syv